Friday, June 27, 2014

Is it he really like me!? Confused!

hi, i'm back! sorry if I didn't update more story on my blog because I have a lot to do complete my assignments ad blah bah blah. okay, today I wanna share story about my life in college! this time, I think that i'vealready fall in love with my friend. and yes! of course a guy! im not lesbo okay! hmm, aku suka dia pun sbb dia ade bnyk persamaan dgn aku and yes! aku ade perasaan dkt dia and dia tktau langsung yg aku suka kt dia. aku tk nk dia tau pasal ni. sbb aku tau klau dia dpt tau yg aku suka dia confirm 100% dia tak nak kawan dgn aku lagi. okay back to the story, aku suka dia sbb dia suka usik aku, suka buat aku melatah, menjerit, jalan sesame dg aku, berborak pasal kpop dgn aku. first, aku tktaau langsung yg dia suka kpop! and that time aku rasa terkejut jgk bila dgr dia ckp yg dia suka kpop!! and time tu kt class pc lah. da dtg kt tmpt aku, nad and madihah then aku asyik dia ckp bnde ni "aku suka usik dia and aku suka dia!" and time tu aku rasa mcm nk melompat2 je kt dlm class tu! hahaha xD happy gila kot bila dgr dia ckp perkataan "aku suka dia" tu! and sat u lagi aku suka dia sbb dia selalu buat aku happy always and selalu buat aku gelak je. and da tk penah berkasar or pukul aku. aku yg selalu pukul dia adalah --; hahaha xD walaupun dia tktau pasal family aku. hmm, dia baik gila dgn aku and aku pun tktau knape. huhu. tapi, betulkah dia maksudkan yg dia suka aku tu??? or dia anggap aku mcm kawan baik?? hmm, tapi, klau dia anggap aku mcm kwn baik takpe lah. asalkan aku dpt berkawan dgn dia. aku tk nk putus kawan dgn dia. sbb dia selalu buat lawak bangang and suka merapik dgn aku and dgn kwn aku yg lain!! hahaha xD serious aku tk penah laki yg mcm ni dlm seumur hidup aku doh! dia lah lelaki pertama yg aku penah jmpe dlm hidup aku! that's all for today! bye and assalamualaikum! ^^

No comments:

Post a Comment