Thursday, June 5, 2014

Made My Day ❤😘

okay, harini aku nk share story pasal ape yg telah terjadi harini. sebenarnya harini aku dpt jmpe dgn mak kandung aku and dh lme aku tk jmpe mak kandung aku. aku tgk mak kandung skrng pun makin kurus dgn kurus kot and still lawa cun mcm dulu and satu lagi mak aku still muda mcm dulu!! hehehe :D btw, mama, thanks sbb belanja kakak makan mcd tadi and thanks sbb bagi tudung and baju kat kakak. and kakak anggap brg yg bg kt kakak tu as my present for last year. kakak tktau mcm mne nk balas budi kakak kt mama. huhu. Even, we're almost 3 years never met once. and finally, kakak dpt jmpe mama balik after 3 years kita tk jmpe. hmm, btw tak lama lagi mak aku kne bergerak ke mesir 2 bulan lagi atas sbb ade urusan kt sne. huhu. hmm, btw kakak tak penah ckp kt mama mcm ni 'kakak syg mama'. so kali ni buat kali pertama kakak nk ckp kt mama yg kakak sayangkan mama and kakak rindu sgt2 kt mama. and kakak nk mintak maaf sgt2 kt mama sbb dulu kakak selalu sakitkan hati mama and selalu buat mama marah. so kali ni kakak nk mintak maaf sgt2 dari hujung kepala sampai ke hujung kaki.. kakak dh lama tk bershopping,bersembang,bergurau dgn mama sejak mama berjauhan dgn kakak and adik2 kt umh. hmm, apapun kakak nk ckp omma, jeongmal gomawoyo. keurigo, omma saranghaeyooooo!!!! <333333333333333

No comments:

Post a Comment