Thursday, July 2, 2015

3 days! No chats,calls & text from him :'((

hey guys! aku ade something nak share story lg, ni pasal si dia. masuk harini dah 3 hari berturut2 dia tak contact aku langsung. haih aku tktau yg benda akan jadi sampai mcm ni sekali, kau terlalu ikut perasaan kau tu, ego kau and so on. kau tautak sebenarnya aku dah penat layan perangai yg mcm ni, ni paling lama aku penah gaduh ngn kau, aku taktau lah maaybe kau mmg nak tinggalkan aku from now on right? hmm, aku tktau lah nk ckp mcm mne lagi sbb kau dah buat benda byk kali kat aku and tiap kali gaduh kau selalu abaikan aku. Even, aku tak penah abaikan kau masa kitaa gaduh, kau sakitkan hati aku pun aku still boleh senyum and aku cuba tuk jadi kuat dpn kau tapi tk boleh. hmm, kalau betul kau nk tinggalkan aku please let me know, aku ckp benda ni bukan sbb aku dah taknak kat kau, no! it it because kau dah selalu abaikan aku and kalau betul kau dah taknak kat aku better be honest than kau diamkan diri. nanti kalau aku dah tegur or contact or tak layan kau mula lah kau kata aku dh lupakan kau and etc. kau yg buat aku mcm ni. kalau aku dah berubah please jgn tanya kenapa. aku bukan nak mengutuk kau tapi aku nak luahkan perasaan aku sumenya kat sini. aku taktau nk mengadu kt sape melainkan kat blog aku. hmm, kawan aku kat hostel ni pun mcm tak suka citer aku bila aku citer pasal kau, so thats why aku citer kat sini. btw, aku tak penah berdendam dgn kau langsung tak weh! and every single day aku pikirkan pasal kau, aku try nak contact kau tapi.. tahlah.. aku pun taktau kenapa susah nak ckp psl perasaan yg aku alami skrng ni. btw sorry kalau aku selalu sakitkan hati kau tiap kali kau bersama dgn aku. sorry sesgt tapi aku nak kau tau satu benda je yg aku akan tunggu kau :') aku takkan penah lupakan kau sbb aku dah sayang sgt kat kau :'( please jgn abaikan aku mcm ni kau tautak betapa sakit and perit dkt dlm hati aku ni. hmm hanya Allah je tau mcm mne aku rasa >< thats all i want to say :'( assalamualaikum and bye!

this is for #HA

No comments:

Post a Comment