Friday, July 10, 2015

Last!

hye guys! i have a bad news tonight! start esok aku dah tak on phone cause phone aku problem and bukannya sbb aku nak tukar number or so on. padahal phone baru beli kot dah problem haih sabar jelah, btw ingat nak otp lama dgn dia. tapi lepas bpe belas minit dia terus letak call. aku taktau kenapa  dia buat macam tu. aku just ckp nak merajuk main2 je. aku taktau plak yg dia akan letak call aku. kenapa weh kau buat macam tu? and bila aku call kau balik. kau taknak angkt call aku >< seriously why weh? okay, aku tau salah aku and aku tau yang aku ni selalu buat masalah and selalu sakitkan hati kau and i'm so sorry! ;'< and aku tau aku tak pandai jaga hati org and tak pandai nak pujuk org balik. so sorry and  i'm mean it! plus, aku tau yang aku ni selalu pentingkan diri sendiri ><

No comments:

Post a Comment