Friday, July 10, 2015

Keseorangan!

holla! now nak story mory lagi ni. sekarang aku tinggal sorg kat hostel cause Carin dah balik :'( hmm keseorangan lah aku. Anis plak balik mlm katanya berbuka dgn makcik dia kat luar. hmm, takut lah doh. dah lah kat sini sunyi sepi lagi duk sensorg mau kne ganggu~ haihh. Housemate yg lain sume dah balik tinggal aku and Anis. dah lah aku baru demam lagi2 duk sorg aku nk mintk tlng sape >< phone pun dah tkde :< nak call org pun susah kalau mcm ni. hmm, aku taktau mlm ni jadi ke tak balik mlm ni. kalau tak jadi balik mlm ni aku balik pagi esok je. tu pun kalau papa aku ingt ke tak. papa tu kena selalu ingatkan dia kalau tak nanti dia lupa >< haihhh. btw, Anis please balik awal~ aku takut duk umah sensorg ni >< and ni first time kot berbuka sensorg kat hostel. haih sebelum ni mana penah berbuka sensorg. dulu, berbuka dgn org sewa umah lah, makcik2, kwn2 or tak pun family sendiri. ni ape tah lagi berbuka puasa sensorg serious doh bosan. dlm umah pun sunyi sepi kalau tak ade je dorg potpet2 kat dlm umah huhu. hmm, baru je harini dorg balik dah rindu dorg doh! seriously!

No comments:

Post a Comment